FAQ

Hvordan er dere så billigere enn andre butikker?

  • Vi har lav fortjeneste på våre produkter.
  • Vi har gode avtaler med leverandører som sikrer oss kvalitetsprodukter til lave priser.
  • Vi er helt internett-basert, uten noen fysiske butikklokaler.

Er det helt nye produkter?

Ja, alle våre produkter er helt nye i original uåpnet pakke.

Finns det garanti?

Ja, internasjonal garanti medfølger på alle våre produkter.

Sendes produktene fra Norge?

Ja,alle produkter sendes fra vårt lager i Norge.

Leveranstiden?

Normalt har du varene på postkontoret 2-7 arbeidsdager fra vi har mottatt din bestilling. Kommer bestillingen inn på en helligdag eller i helgen vil ordren din bli sendt ut en virkedag. Det kan dessverre forekomme avvik grunnet transport, tekniske utfordringer eller stort ordretrykk. Vi bestreber oss på å få ut din ordre så fort som mulig, dersom det forekommer avvik vil du få beskjed om dette pr. epost.  

Har dere fysisk butikk? Kan jeg hente varen i butikken? 

Dessverre har vi ikke fysisk butikk. Men du kan hente varen på vår lager etter din bestilling.


Jeg har bestilt og betalt men ikke mottatt varen enda. 

Vi behandler alle ordene fortløpende. Du kan sjekke statusen på din bestilling, gjennom at logge inn på vår hjemmeside.

Jeg trenger teknisk support med mitt produkt. 

Kontakte ditt nærmeste produkt tilvirkerens butikk, (Apple / Samsung). Ditt produkt medfølger internasjonal garanti og du kan få hjelp med ditt produkt i hele verden. Du trenger ikke ha med deg kvittering, Du trenger kun angi serienummer på ditt produkt.  

Reklamasjonstid?

Ja 5 år på alle produkter etter loven.


Kan jeg returnere vare?

Ja, Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.

Adresse for lager og retur? 

Alteq

Sørliveien 118

1788 Halden